sobota, 29 listopada 2014

Wycieczka!

Witam!

Jak wiecie każdy jeździ na wycieczki/odwiedza inne miejsca i kraje. Ja więc 3 grudnia przybywam do Wrocławia w miarę znane miasto. Jadę tam z klasą moja i 1 a niby to taka szkolna wycieczka, ale mnie takie się podobają.  A więc tak pierw musimy pojechać autobusem do Wrocławia. Nigdy  mi się nie znudzi ten widok mi, że byłam tam już minimum 10 razy.



Później pasaż Grunwaldzki i kino

  


No więc to mniej więcej tak wygląda, jeszcze nie wiem na jaki film pojadę z klasą,  ale na pewno będzie wystarczająco dobry aby nas wciągnął. Zdjęcia o ile będą,  a powinny być to pokażę.  Do zobaczenia,  udanej soboty! :*
Mój mail jeśli chcecie coś napisać,  zaproponować lub inne rzeczy : addmetoyou@onet.pl

17 komentarzy:

  1. Też mam zamiar pojechać na początku grudnia do Wrocławia chociaż jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław to jedno z najpiękniejszych miast polski<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedys chcialbym zwiedzic japonie :)) Polskie miasta wygladaja dosyc podobnie do siebie :P

    zapraszam do mnie :) refleksja o milosci i marzeniach! :)
    http://naszpatriotyzm.blogspot.com/2014/11/refleksja-alchemik-czyli-wasna-legenda.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wow kocham swój blog :) ja nie mówię po polski , ale korzystać z tłumacza , mam nadzieję, że można zrozumieć mnie :) mają piękny weekend !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks. Dziękuję za komentarz można zrozumieć. :)

      Usuń
  5. Super :) Ja niestety raczej nie jeżdżę na wycieczki, jakoś nawet nie ma nigdy okazji i możliwości :(
    http://bunbons.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet gdyby miejscówka była strasznie piękna to najważniejsze jest to, aby być tam z osobami, które najbaradziej lubimy. Ważne,żeby dobrze się bawić i mieć mnóstwo miłych wspomnień. ;)
    Pozdrawiam ;*
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety byłam tylko 2 razy we Wrocławiu :(

    A może wspólna obserwacja? Zaobserwuj i daj znać u mnie <3
    adriannamason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice post :) I follow and I would be happy if you follow me back :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej wycieczki :D
    Może wspólna obserwacja? daj znać u mnie:)
    Zapraszam http://frugolatesowanieproduktow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny i obserwację :)
      Obserwuję :)
      Jak tam wycieczka się udała?

      Usuń
    2. Nie ma za co.
      Jak najbardziej udana! ;)

      Usuń
  10. Słyszałam, że Wrocław to piękne miasto, choć sama tam nie byłam :) ♥
    http://perfect-love-is-our-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam we wrocławiu, tylko przejazdem c:
    Chciałabym zwiedzić to piękne miasto :)
    http://aggness123.blogspot.com/2014/12/03-12-2014-wycieczka-warszawa.html#comment-form a tu zapraszam do wycieczki do Warszawy L*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne miasto :) Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń