niedziela, 16 listopada 2014

Ambitne plany..

Witam was wszystkich. Jaka u was pogoda, u mnie pochmurna niedziela.
A więc. Nie chwaliłam was się jeszcze jakie mam plany na przyszłość. Nie mając pomysłu postanowiłam, że zaryzykuję i napisze o tym. Więc tak:


1. Pojechać do Barcelony na ten stadion obejrzeć mecz.



2. Jak i do miasta do Barcelony.



3. Pojechać,  odwiedzić Australię.

  

Patrzcie jak tam pięknie. Chciałabym tak zobaczyć jej każdy zakamarek,  cudowne miejsca..

4. Wyruszyć w podróż do Ameryki.
Są tam cudowne góry jak i inne rzeczy.


    

Jest tam jeszcze wiele cudownych miejsc.

5. I jeszcze ostatnie marzenie.
Takie, źeby mój blog się rozwinął na miarę możliwości.
Wiem, że każda z blogerek,  jak i blogerów ma takie marzenie. Ale na pewno nie macie jakich jak ja.


Do zobaczenie, miłej Niedzieli. Pozdrawiam :*

Przypominam, macie pytania, propozycje, skargi. Wysyłanie wiadomości na mail fotography@spoko.pl każdą wiadomość zobaczę i odpiszę na nią.

12 komentarzy:

  1. U mnie tak samo pochmurna niedziela. :/
    Powodzenia w realizowaniu planów! ;)
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróżowanie to też moje marzenie ;) Rozwój bloga tym bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w spełnieniu marzeń. :* masz świetnego bloga, fajnie piszesz i wgl. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje, że wszystkie je spełnisz. Też chciałabym polecieć do Australii! Jest cudowna. Co powiesz na wspólną obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja najbardziej chciałbym pojechać do Wielkiej Brytanii <3

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia, mam nadzieję że wszystkie spełnisz!:) bardzo fajnie prowadzisz bloga, obserwuję:)
    http://klaudynkasb.blogspot.com/2014/11/fall-outfit.html zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaka piękna Australia ♥ Oby Ci się te wszystkie plany, marzenia spełniły *-* KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki, żebyś zrealizowała swoje marzenia ♥

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że jeżeli będziesz ciężko pracowała , to wszystkie twoje marzenia się zrealuzują ! :)
    Nigdy nie wątpię i to bardzo pomaga ! :)
    Fajny, ciekawy post , najbardziej Australia, przepiękna, ciekawy pomysł w ogóle :)
    Zapraszam do mnie http://aggness123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama uwielbiam podróżować najczęsciej marzę o Francji w której byłam już kilka razy ale za każdym razem jestem zaskakiwana przez coraz to piękniejsze krajobrazy i nie tylko

    OdpowiedzUsuń