sobota, 1 listopada 2014

Helloweenowa Sesja & Dzień Wszystkich Świętych.

Witam, jak po Halloween? Dużo macie słodyczy myślę, że tak :) ja nie chodziłam po domach ale jednak pomalowałam sobie twarz, alw niw chodziłam po somach. Mówię 2 raz :)
A oto ja, alee. I jest ale, ale. Troche kijowy makijaż, bo robiłam go samam z Olą mój, a Ola robiła sama sobie.
To jaaa:
 To było z nienacka, ale haha jest :)
 To zdjęcia robiła moja mama z Zuzanną, ~moja siostra

  To zdjęcie tabletem sama robiłam 

 To zdjęcie robiła Ola.

 To też.

 A to Ola, ale nie ja robiłam zdjęcie. I malowała sobie sama twarz :)



No więc tyle zdjęć. halloween udaaaany na pewno.


                                               #########

 Dziś 1 liatopad dzień Wszystkich Świętych. 
Jak ja lubię jak jeat taak kolorowo:

  

Czy wy też lubicie widok jak prawie na kżdym grobie pali się jakiś znicz, nawet jeden. Widząc jakiś pusty grób bez znicza, bez kwiatka aż robi mi się smutno wiedząc, że ktoś tam spoczywa i nikt go nie odwiedził. Smutek. Czy wy też tak macie?
Myślę, że każdy z was dziś odwiedzi cmentarz i zmarłych tam, oni tego potrzebują.


                                          ########
Tak na inny temat, nie piszcie w komentarzach fajny/ super post/blog bo to zanczy, że nie przeczytaliście. Wole szczere przykre komentarze i głupie i bez sensu.
Pezypominam macie:
-propozycje
-prośby
- lub inne, nawet jeśli chcecie napisać list piszcie.
fotography@spoko.pl
Zapraszam, za wszystko odwdzięczam się :)

11 komentarzy:

  1. Świetny makijaż jak na wykonanie go samej! http://modaamodaamodaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam lepsze makijaże, blog przeciętny, tło nic nadzwyczajnego, zdjęcia typowo amatorskie.. Fuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze makijaże na pewno wykonanae przez starsze bardziej uzdolnione osoby. Jeśli przeczytała. Robiłam go sama z Olą. Blog dla ciebie przeciętny dla innych nie. Tło wystarczy, że mi sie podoba. Zdjęcia robione przezemnie, nie które z sieci jak się domyślasz. Chwilowo nie jestem idealnym fotografem. W tym poście nie ma żadnego mojefo zdjecia w poprzednich owszem. Przynajmniej dziękuję ci za szczery kom, ale czemu z anonima? Podaj swój blog (o ile masz) chce zobaczyc twój. :) Fuu dla cb. Mnie sie podoba. :P

      Usuń
  3. Mi czasami, nawet bardzo często jest smutno, jaki masz makijaż :)
    Pozdrawiam :3 Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię wygląd bloga, jak chcesz to zgłoś się na mój e-mail ( jest na blogu ) Ciekawy post http://goldensmile3.blogspot.com/2014/11/c-zesc-wszystkim-przepraszam-ze-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się pomalowałem, ale nie chodziłem po domach, co najwyżej po mieście :)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post, fajne zdjęcia :)
    Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zrobiłam sobie makijaż, ale jakoś nie jarają mnie takie okazje ;)

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń