niedziela, 9 listopada 2014

Autumn. Photos.

Witaam was w Niedzielny wieczór.
Jaka u was pogoda u mnie zimnoo brrr i w dodatku mgła.
Ale wcześniej była ładna pogoda w miarę, więc przybywam do was z kilkoma zdjęciami. Możecie komentować, które ładne, które nie.


 To ja, zdjęcie robiła Ola. Mnie osobiście podoba się tło.

 Ja. Zdjęcia są robione w nietypowych miejscach.

 Ja i Ola. Zdjęcie robione przez brata Oli.


 Ja, inne miejsce i kawałek torów.


 To jest Ola, ja robiłam zdjęcie. Wiem nie wypał, najlepszych to ja nie umiem robić.

 Chciałam aby wyszło to troszkę inaczej, ale myślę, że może być.


Ładnie według mnie to wygląda.

 Jakby połaczyć zdjęcie do góry i to. Efekt rewelacyjny, ale chyba trzeba mieć wyobraźnię.








Kilka zdjęć myślę, że nie są najgorsze, ale też nie należą do najlepszych. Myślę, że są dobry, a reszta zależy od was liczę na szczere komentarze (ocenę) tych zdjęć, jak i ogólmie całokształtu. 
Następny post będzie dopiero po środzie, czwartek bądź piątek, gdyż w środę Poznań, Teatr Polski czeka na mnie. :) 
Konkurs, Gala, nagroda! 

Przypominam mój adres fotography@spoko.pl



7 komentarzy:

  1. Świetny sweterek. :)
    http://paris2607.blogspot.com/2014/11/czas.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jesienna sesja :)) Też sie niedługo na taką wybiorę , dzięki za inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Bardzo fjany sweterek :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    http://karolina-bieniasz.blogspot.com/2014/11/sheinside-wishlist.html mam prośbę możesz kliknąć w linki i napis SHEINSIDE? to dla mnie bardzo ważne, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń