sobota, 22 listopada 2014

Every Day.

Serdecznie wszystkich witam.
Dziś post będzie o codziennosci między innymi o tym czym się zajmuje, co robię itp. Więc tak na co dzień chodzę do 1 gimnazjum, uczę się wszystkiego mówiąc dosłownie.  Nie uczę się tylko tego co nas w szkole nauczają,  ja... uczę się na własnych błędach i szczeze mówiąc to jest najlepszy sposób na naukę.  Bardzo lubię fotografować.



 Kocham też sport nie każda dyscyplinę,  ale najbardziej kocham piłkę nożną.
Oczywiście Lubie tez inne dyscypliny, ale wiecie jak to teraz coraz więcej osób przestawia się na siatkówkę i piłkę nożną.  Ja od kilku lat Lubie juz piłkę nożną i Barcelonę. W zasadzie.. uwielbiam jesień.! Spójrzcie jak zdjęcia wygląda pięknie jesienią.

Lubię czytać wieczorem książki między innymi przygodowe, słucham muzyki gdy jestem zła lub gdy nudzę się. Odcinam się od świata, po prostu idę spać, spotykam się z przyjaciółmi, gdy chcę się pośmiać. Gdy nie che mi się żyć nie idę się tnąć tylko podnoszę głowę do góry i jakoś to przeżywam. Każdy problem, uśmiech, smutek jest rutyną więc tego nie umiem zmienić.. Niestety. 
Co ja tu jeszcze... Przepadam za horrorami i serialem "Pierwsza miłość". I mam takie marzenie chciałabym skoczyć z bungee i chciałabym, żeby to nie było marzenie tylko codzienność.
















Myślcie na pewno, że to jest straszne i Bóg wie jeszcze co, nawet w internecie wypisują,  że to jest dla samobójców. Nie prawda, to jest sport extremalny, przygoda, marzenie.

Ja mam jeszcze mnóstwo innym marzeń,  zainteresowań,  upodobań i hobby. Ale te to takia moja codzienność, gdybym miała wypisać 'moją codzienność' to zajebo ty kilka dni.  Nie chce was już zanudzac wiec zostawiam kilka zdjęć.

 

 

Proszę,  ja i moja siostra.
Zostawiam mój mail addmetoyou@onet.pl
Jeśli coś chcecie, propozycje, hejty itd. To piszcie na wszystko odpowiem.

9 komentarzy:

  1. Nie rozumiem tego postu... Po wstępie i tytule piszesz , że to jest twoja rutyna , a potem o marzeniach , co ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz Ola. Nie chę być nie grzeczna, ale albo nie umiesz czytać, ale źle przeczytałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, ja także lubię oglądać horrory :) Obserwuję i zapraszam serdecznie do siebie, jeśli znajdziesz chwilkę http://6blololog9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia ! :)
    Masz cudowną siostrzyczkę :3
    Ogólnie bardzo fajny pomysł na posta ! ;*
    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. masz uroczą siostrzyczkę ! Małe dzieci są takie słodkie tak bardzo chciałabym mieć młodsze rodzeństwo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zbyt przyjemnie czytało mi się ten post, biorąc pod uwagę również to, że lubię gdy zdjęcia znajdujące się w poście są bez wyjątku wykonane przez jego autorkę. Kolejnym powodem są twoje literówki i błędy, a także to, że trochę słabo sklejasz zdania. Zacytuję: "...Gdy nie che mi się żyć nie idę się tnąć...", nie brzmi to najlepiej, prawda? Zadbaj o przecinki, poprawiają jakość tekstu oraz nie używaj dużej litery w środku zdania, jeżeli nie powinno jej tam być. (lubię nie pisze się wielką literą, jeżeli nie występuje na początku zdania)
    Polecam, przeczytaj dokładnie swój post jeszcze przed wciśnięciem "Opublikuj" i popraw wszystkie niedogodności.
    Pozdrawiam, autorka samowite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szczerość, ale tak to jest jak się na telefonie pisze wpisy.. ;)

      Usuń