piątek, 26 grudnia 2014

Minione Święta!

Serdecznie witam i pozdrawiam pl mojej długiej nieobecności, wiecie jam to Święta, przygotowania i prezenty.
Każdy z was na pewno dostał prezenty, chociaż jeden... Ja dostałam kilka, ale nie chce dodawać zdjęć tych rzeczy (brak czasu) lecz kilka zdjęć nie zaszkodzi..

#1. #2

 #3 #4

#5  #6

 #7  A zapomniałam ja dostałam 2 bluzki, spodnie 2 pary i mnóstwo słodyczy.. +2 kg wy też?


wybieracie, komentujcie, które lepsze lub ładniejsze. :D
Nie mam zamiaru się rozpisywać i zanudzac, piszcie w komentarzach co dostaliście i jak wam podoba się ten wpis.. :D

5 komentarzy:

  1. mnie na szczęście żadne dodatkowe kilogramy nie przybyły, ale głównie dlatego, że dzień przed Wigilią miała wyrywaną ósemkę i mnie wszystko ciągle boli. z prezentów dostałam przede wszystkim fantastyczne książki i mam co czytać zamiast pisać magisterkę. ;) a zdjecia bardzo słodkie Ci wyszły. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dostałam gitarę, książki i pieniądze ( tradycyjnie), a kilogramów mi nie przybyło z czego jestem bardzo zadowolona i jednocześnie zaskoczona. Ale jednak starałam się tak nie napychać podczas świąt i może to dlatego. ;) :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny sweterek na zdjęciach! :)
    http://by-agnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam ubrania, słodycze i zestaw do kąpieli :). A święta były bardzo udane.

    emiemaila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń