poniedziałek, 27 października 2014

Nowy dzień!

Witajcie.!
Kolejny dzień, kolejna przygoda. :D Jak się czujecie? Zdrowi? Myślę, że tak. Jak w szkole? Macie normalnych nauczycieli czy bardziej nie ogarniętych? Ja niestety mam kilku nie ogarniętych, niestety i szkoda :( Myślę, że nie na długo. .. Teraz trochę na inny temat ten blog będzie bardziej foto. Czyli foto blog, nawet nazwa mówi. (Jeśli przeczytaliście) ;)
A oto moje zdjęcia, ja jestem początkującym fotografem więc liczę na zrozumienie.
  

Dodaj napis


















Więcej zdjęć na następnym wpisie, paa. Piszcie, które najlepsze według was. Ogólnie komentujcie cały blog. Szczeże a nie 'fajny post/blog' okej. Jeśli coś chcecie byle jakie propozycje bądź swoje zdjęcia do pochwalenia się piszcie fotography@spoko.pl zapraszam. 
OBS=OBS, KOM=KOM. 
Dobranoc! 



4 komentarze:

  1. Ładne są bardzo zdjęcia !
    Prowadz dalej bloga :)
    Zapraszam do mnie !
    Mój blog-littlecookes94

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na początkującą to zdjęcia są świetne, a zwłaszcza nr. 2 i 4.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna zdjęcia ! :*
    Zapraszam do mnie http://aggness123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń